Reduceri

duminică, 10 aprilie 2011

Oare cine?

Oare cine sa ne mai inteleaga?De cateva zile nu mai gasesc solutii,sunt pierduta in spatiu,a nimanui,m`am evaporat asa dintr`o data? Am uitat de lume,simt de parca totul pica spre mine,cerul imi pica in cap.Decand tu ...ai plecat,sunt alta persoana,nu te mai iubesc.Nu mai iubesc,ma schimb pe zi ce trece.In barul din coltul strazii,stau si fumez alene o tigare,fumul pluteste al nimanui,imi fumez amintirile,imi fumez gandurile cu tine,incerc sa uit amintirile cu tine,dar nu pot. Prin perdeaua imbibata cu fum ,vad pe geam cum tu treci,treci si nu ma vezi,eram doar eu in bar fumand si doar tu singur pe drum? Ca niciodata.Daca aveai nevoie de mine,veneai,stiai ca sunt acolo incercand sa te uit,dar nu puteam. Zgomotul autostrazii ma surzea,nu mai puteam gandi rational.Tigarea se termina si eu imbibata cu fumul amaraciunii plecam acasa,uitam barul din coltul strazii,dar pe tine te priveam,nu te puteam uita,nu stiam de ce nu ne mai iubim,o fi doar o criza de adolescenta a dragostei mele?Ramanea de vazut...

    P.S. Eu Inca te mai iubesc.

Un comentariu: