Reduceri

luni, 4 aprilie 2011

Ma gandeam zilele trecute de ce oamenii sunt sortiti suferintei,oare asa le`a fost scris?Nu mi`am putut imagina.Era doar o imaginatie de`a mea sau era pur si simplu real ca sa nu pot deosebi realitatea de fictiune?Imi place sa ma mint ca persoanele care mor devin ingeri sau nu?Nu stiu exact , nu pot sa`mi imaginez ,e real ca oamenii sa dispara dupa un "accident"?!? Nu pot crede ....Oare oamenii devin ingeri sau nu? Ca oamenii bunii ne privesc de acolo de sus si ne " calauzesc" pe drumuri bune?Nu stiu ce sa spun....Multi cred asta,dar asa cum ma numesc altii un "specimen"stau si nu mai gandesc la trecut,cu toate ca el e o parte din mine,nu ma pot despartii de el....nu mai poti schimba trecutul,el e trecut,nu poti schimba nici macar prezentul ,ci doar viitorul-el e singura ta scapare de lumea asta cotidiana care pur si simplu ti sa urcat la cap si nu mai stii ce sa zici
totusi ma mint ca cineva de acolo de sus ma priveste?....Poate..sau nu....doar ma mint...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu