Reduceri

luni, 4 aprilie 2011

Timpul....

Probabil ca unii se intreaba cum de timpul zboara asa de repede..? Cum?...Nu mi`am putut imagina nici eu.Era oare ceva  rational? Nu stiu...Nu stiam ce inseamna rational ?! Nu mai stiam sa gandesc numai gandindu`ma ca maine voi imbatranii...ciudat,si totusi real.Ma gandeam si analizam cum de atunci cand stai langa cineva iubit/drag timpul sa zboare asa repede? Nu aveam raspuns...Ceva era din nou ciudat. Ma gandeam totusi ca ieri l`am iubit,azi insa...totul s`a schimbat nu`l mai iubesc,nu stiu de ce,o fi cumva o confuzie a dragostei mele?Stateam langa el,il priveam atent,el a observat si nu mi`a dat atentie,tot il priveam....devenea penibil urmarindu`i fiecare detalui al fetei,era ciudat,a devenit un schimb de ganduri prin telepatie,brusc am lasat privirea`n jos,mi`am aruncat ochii la ceasul modest de la mana stanga ,vazand ca e tarziu m`am indepartat usor...timpul din nou trecea cand eu ma indragosteam din nou...cum?inca o intrebare fara raspuns...de atunci totul s`a schimbat,nu`l mai priveam insistenta,acum ma privea el insistent,mi`am continuat sucul grabita...deoarece timpul trecea ireversibil...Il iubeam....vroiam sa`l iubesc inainte de a trece timpul prea repede si eu sa fiu doar o petala in vant care s`a rupt din floarea lui...nici gand,nu`mi placeau florile. L`am vandut pe un suc inainte de al fi iubit...

Un comentariu: