Reduceri

luni, 18 aprilie 2011

Mi`ar placea...

 Mi`ar placea sa scriu fara sa apartin fizic corpului meu si mi`ar placea sa pot sa`mi scot aceasta inima sa o arunc undeva fara sa o mai pot gasi,mi`ar placea sa pot sa imi pot cumpara una de plastic,sa nu mai faca nimic de capul ei,da stiu-sufar,nu ma judeca,sunt destui care o fac,inclusiv el.Mi`ar placea sa pot sa merg usor prin ploaie,mult,fara sa ma opresc,doar eu.De ce oare ne indragostim de cine nu trebuie,dar mint,am vrut,si mi`a placut si imi plac amintirile pline de pasiune chiar daca cuma sunt rancede de atat plans.De ce inima mea il striga ca o nebuna in timp ce eu urlu ca nu il mai vreau,sper sa pot sa o inec cu lacrimile care sunt destule dar nu indeajuns.Scriu...Telefonul suna,poate ar trebui sa raspund,poate aceasta inima il accepta pe acesta sau poate ,poate se indura.dar haina nu vrea,il vreau doar pe el,si eu,pe mine,cine ma vrea...
Privesc ,in fiecare colt  vad o parte din el si il simt...departe si vad un animal in departare,o sa merg sa il rog,poate vrea sa manance o inima goala,nici macar cu gust...

Un comentariu: