Reduceri

duminică, 17 aprilie 2011

Stelele stralucesc?

 De mici copii au avut dorinte,mai mari sau mai mici,important era continutul lor.Eu eram o fetita de numai 7 ani,care avea un vis,un vis...Vroiam sa fiu o stea.Sa privesc de acolo de sus oamenii saraci sau bogati,tristi sau veseli,si pur si simplu sa`i luminez.Vroiam sa fiu o stea sa luminez dincolo de orizont,dar niciodata nu ajungeam la orizont,el mereu se indrepta.Ce era acela orizont?Nu stiam pentru ca nu ajungeam la el nici macar atunci cand soarele venea si eu ma dadeam la oparte sa`i fac loc,sa`i fac loc sa intre pe fereastra monotonilor pamanteni care abia isi dadeau cearcanele la oparte.Ei,ei ca niste furnici care dadeau ocol nesfarsit musuroiului aglomerat,niste zgomote asurziroare se auzeau dimineata.Eu eram doar noaptea,si ziua devea doar un loc unde eu nu mai eram sa`i veghez,eu dispaream.Ajungeam sa cunosc orizontul...nu mai eram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu