Reduceri

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Arta criticii

    Ne-am obisnuit sa avem minimul de cunostinte generale.Ne-am obisnuit sa nu ne gandim la ziua de maine ca la un prilej de a invata ca fiecare zi e unica.
NU am optimismul suprem in mine, sunt al naibii de pesimista uneori ,dar am inceput sa observ din ce in ce mai putini care stiu ceva de baza din lumea asta informa.
Ador persoanele cu o multime de cunostinte,sau de la care pot invata multe.
NU dau atentie pe moment, dar informatiile lor sunt esentiale si unice adeseori...
      Am avut ocazia sa imi demonstrez pentru a n oara inteligenta "geniilor in matematica".
Persoane care au pretentii la statut social,note de 10 si centrul atentiei imi spun :"Croatia se afla in Asia".Genial ! Absolt m-am simtit cel mai bun om la geografie.
Degeaba stii tu sa-mi demonstrezi ca Einstein a gresit teoriile lui daca imi spui TU ceva gresit si te bati cu pumnii in piept si crezi ca doar TU ai dreptate. Prostii! 

O sa ma obisnuiesc cu persoane inculte si care nu stiu sa faca diferenta intre personalitate si caracter. Persoane care nu au inteligenta emotionala si se gandesc doar la lucruri trecatoare sau doar la "azi".Cineva sa ma trezeasca , sa ma scoata din prostia asta care strica generatiile si sa-i invete pe toti ca lumea mea e nemuritoare.
Poate sunt eu pretentioasa,poate cer prea mult de la cei care pot sa-mi ofere putin.
Oamenilor,reveniti-va ! Daca stii ceva ,spune si la altii.Nu-i lasa sa doarma in prostie !

                                                                            Te-ai trezit?Ca nu avem nimic in comun...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu