Reduceri

luni, 7 mai 2012

Jurnal.

Azi nu mai am nevoie de nimic,vreau doar sa stiu ca te am,doar atat...
S-au intamplat prea multe azi,cum am mai spus, si cred ca ma arunc in necunoscut.
Oamenii superficiali cred in noroc.Oamenii puternici cred in cauza si efect,eu cred in tine.
La dracu cu tine,la dracu cu tot,la dracu !
Pur si simplu inghet cand te aud,vreau ca tot sa se prabuseasca.
Unde e omul pe care il idolatrizam,unde naiba esti tu?
Tu,omul lui Dumnezeu,unde darcu esti?
S-au spus atatea vorbe,atatea sentimente ce cacat,apoi totul a murit.
Ratacesc pe un drum doar al meu...
Mai da-mi odata,inima ta pe mana mea.
Ultima data,inima ta pe inima mea.
Ca intr-un joc fara sfarsit.
Dar de maine toate astea nu vor mai conta,
Sunt fericita cu ce am,chiar daca am putin.
Fii fericit,toate trec,da-le darcu`!


Droguri,bani,sex,eu,nimic,alcool,totul,SFARSIT !

5 comentarii:

  1. "Oamenii puternici cred in cauza si efect,eu cred in tine".Bravo.Foarte bine ai spus'o.Te voi citi,imi place optimismul tau dispre sfirsit.Multumestete cu ce ai,restu vine pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Ma bucur ca mai exista si persoane carora le place cum scriu :D...

    RăspundețiȘtergere
  3. te voi citi si eu; de ce? Pt ca numele de Natasha, e printre favoritele mele, desi il urasc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok,merci ! Explica-mi de ce il urasti,dar totusi e printre favoritele tale?

      Ștergere