Reduceri

luni, 7 mai 2012

Minciuni.


Stau pe scaun si scriu in agonie.
Un demon,un demon micut ma tine aici si ma fute la cap.
Abraxas,zice.Eu sunt Abraxas.Demonul minciunii si al inselaciunilor.
Ce vrei sa stii despre minciuna,draga?
Nu sunt mincinoasa.Vreau sa ma ridic,dar ma trage inapoi,ma impiedic...
Simt ca urlu.
Sunt minciuni albe si minciuni negre..
si un milion de nuante pentru minciunile gri.
Dar cateva minciuni sunt justificate.
Minciuni spuse din dragoste
Minciuni care salveaa demnitatea
Minciuni care te apara de suferinte
Cu totii mint,draga.
Cu prea multe detalii ne coloram spusele.
     Doamne,erup sentimentle,incerc sa le potolesc,le readuc...
Toti ne urcam azi pe scena,sa vedem cine va juca cel mai bine rolul,cine va castiga?
Eu ! Eu o sa mint,o sa supravietuiesc,o sa-mi arunc sentimentele,si cum am spus,oamenii mint !



Un comentariu: