Reduceri

duminică, 7 aprilie 2013

Life is a gun


Singurii oameni cu adevarat capabili sa-ti franga inima nu sunt nici chirurgii,nici iubitii,nici familia,nici oamenii de care te indragostesti,ci prietenii ! Oamenii astia pentru care ai face orice sa ii stii ca sunt fericiti,invart cutitul in tine cand ti-e lumea mai draga,cand ai nevoie de ei.
Schimbarile intre relatiile de prietenie apar in urma neincrederii ,a invidiei,a tot ce tine. Pentru ca un prieten stie mai multe despre tine decat o face iubitul,amatul,sotul..uneori chiar si tu.
Nu am avut niciodata multi prieteni.In prezent mi-e de ajuns ce am,chiar daca am putin e suficient.Oamenii astia care ma definesc,care ma scot din stari banale,care imi spun ca totul o sa fie bine ..asta chiar daca nici ei nu prea cred asta.
Uneori nici nu stiu daca sa cred sau nu in prietenie. Asta pentru ca uneori circumstantele m-au obligat sa renunt la ceva ce era al meu. Sunt al naibii de posesiva,nu pot sa renunt asa usor. Prefer sa stau pe strazi,dar sa stiu ca “prietenii” mei sunt ok,sa-i stiu ca sunt ok.
Intotdeauna am fost de parere ca prietenii mei,asa cum sunt ei: banali,inutili,destepti,frumosi,uratin sunt ai mei. Ei ma definesc.Ei sunt ai mei.Indiferent cum ar fii ei,am nevoie de ei.Ma motiveaza,ma fac sa fiu eu,asa cum sunt eu..ciudata,ei ma fac sa ma simt intreaga.Ei intotdeauna au avut si au o influenta asupra mea.
“Nu e nevoie să schimbăm prietenii dacă înţelegem că prietenii se schimbă.”

Un comentariu: