Reduceri

miercuri, 3 aprilie 2013

Urasc !


Cea mai grea incercare la care ma supune viata este sa-mi iau adio.Sa-mi iau adio atunci cand nu vreau sa plec-dar trebuie.Sa-mi iau adio de la oamenii pe care ii iubesc si de care depind sufleteste.
Sa-mi iau adio de la povestile pe care le credeam cu final fericit,de la vise,de la amintiri,de la noi.
Pentru ca noi suntem tot ceea ce traim si ceea ce iubim.
Urasc despartirile,pentru ca fiecare in parte rupe o bucata din mine, o bucata din sufletul meu -care nu mai poate fi construita niciodata.
Urasc despartirile pentru ca fiecare despartire ma impovareaza cu regrete si amintiri dureroase.
Urasc despartirile,pentru ca ma fac sa ma intreb toata viata “de ce” si “cum ar fi fost,daca..”
Urasc sa-mi iau adio,atunci cand trebuie sa abandonez tot ce am,tot ce insemn,tot ce iubesc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu