Reduceri

duminică, 31 martie 2013

Friend or foe ?!


Tot ce e bun dureaza al naibii de putin.
Poate ca peste 5-10 ani,vom sta la o cafea si vom rade de problemele de acum,de toti prostii din jur si de toate nimicurile care ne cauzeaza stari confuzie si de “ameteli psihice”.
Oricum,mai bine singura de ziua indragostitilor decat indragostota de ziua singuraticilor !
Imi spunea cineva ca prefera sa fie singur pe un varf de munte  sau intr-un balon sa vada decat cerul decat sa mai traiasca alaturi de imbelicii astia cotidieni care nu dorm niciodata,alaturi de mancatorii astia de energie care nu vor decat faina,bani,sex,chestii efemere care niciodata nu o sa le aduca fericirea.
“Desi de-a lungul timpului am trecut prin experiente sentimentale mai putin fericite,am spus mereu ca singurii oameni cu adevarat capabili sa-mi franga inima au fost prietenii.
Privind inapoi realizez ca niciun barbat pe care l-am iubit vreodata n-a reusit sa ma infranga vreodata prin tradarea sau indiferenta lui,in schimb prietenii au fost periculos de aproape.”
Poate si de asta,tradarile barbatilor pe care i-am iubit mi-au parut mai putin dureroase si impardonabile decat ale prietenilor.M-a rascolit mai putin ideea ca un barbat caruia i-am daruit inima mea s-ar putea indragosti intr-o buna zi de o alta femeie,decat gandul ca prietenul meu de-o viata,ar putea decide peste noapte.sa-mi imparta in cele patru zari secretele inlacrimate soptite in cele mai vulnerabile momente ale existentei mele.
NU exista prietenie,ci doar momente de prietenie.Si totusi,impotriva oricarei brume de ratiune,exista momente in care mi se face dor de toti prieteniii care m-au tradat.Nu am gena razbunarii,in schimb ma banuiesc tot mai mult de o paguboasa naivitate nostalgica.
In zilele ploioase ,la mirosul covrigilor proaspeti calzi,imi vine sa pun mana pe telefon,sa formez numerele care desi nu le mai am in agenda ,sa le formez din instinct.00407…-chiar daca nu o sa reusesc niciodata sa-mi sun prietenii,ei vor ramane totusi niste oameni la care tin,mai mult sau mai putin,pentru ca nu-mi reneg sentimentele in functie de vreme,ziua blestemata de 14 .02 sau orice chestie efemera care ma inconjoara,imi ia respiratia sau ma face sa fumez pana adorm gandindu-ma la toti oamenii care nu vor tine niciodata la mine asa cum tin eu la ei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu